Tema: Re: Palemono blokeliai
Autorius: Statybininks
Data: 2011-03-16 08:57:04
pasakysiu taip: staciausi praejusi pavasari, i blokelius (visus pagrindinius
ytongai ir kiti panasus, silikatiniai, keramikiniai, fibo, net svarciau
velox sistema) ir ju charakteristikas gilinausi daug (kaip beje ir aktyvus
forumietis gnt, kurio pasirinkimas buvo ytong ir jis nesigaili), buvau
nuvaziaves i pastatytus namus, galvojau ko as pats noriu ir pasirinkau arko
blokelius (tikrai neteigiu, kad teisingiausias pasirinkimas, nes nera
blokeliu "paciu geriausiu" - reikia ziureti ko konkreciai reikia ir kas
labiau prie sirdies)
o apie palemono keramika pasakysiu taip: statybu vadovas sake, kad jei
keramika, tai tik ne palemono; net zmogus susijes su palemonu teige, kad sau
is ju nestatytu. o kad nesu nusistates pries palemona, tai rodo, kad ant
plokscio stogo nuolydi dariau is palemono keramzito

jei paciam prie sirdies keramika (mano architektas irgi buvo tik uz juos,
bet velgi - Rokai), tai patarimas nesusigundyti "geresne kaina" arba "specu"
komentarais internete, o realybej paciupineti tuos blokelius, nuvaziuoti pas
tuos, kurie jau is ju pasistate.

sekmes pasirenkant!

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5956 (20110315) __________

http://www.eset.com