Tema: Re: Palemono blokeliai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-03-15 19:26:48
> Ar tikrai jie tokie blogi kaip sklando legendos ? Kiek suprantu problema
> netiksliuose matmenyse. Bet jei statybininkai nesibaido ir moka su jais
> dirbti gal svarstytinas variantas ? Pasidalinkit patirtim kas is ju
> pasistatet.

Marketingas pas juos blogas, o ne blokeliai. Jau galvojau, kad teks nama
muryti is fibo po 300 lt/m3, nes silikata atmeciau, visokia wierberger
uzsiebitiska keramika trupa kaip kiausinio lukstas - nei sienu apsiltinsi,
nei ka nors pakabinsi. O Palemono keramika 190 lt/m3 ir atvezimas su
iskrovimu is Kauno i Vilniu 550 litu berods siek tiek virsa 20 m3.
Sakot kreivi matmenys? Murininkai tuo man nesiskunde. Sumurijo taip, kad
ateje tikuotojai is karto patys mete kaina, nes sienos lygios. Gal ten ir
yra koks keliu mm isgaubimas tai jis visiskai nieko nereiskia. Jeigu siektu
net centimetra tai ir tai daug reiksmes neteikciau. Bet to nera. Paziurekit
kaip murijamos sienos - siules turi buti nepilnai uzpildytos arba skiedinys
islindes, kad tinkas geriau laikytusi. Taip murijamos tinkuotinos sienos.
Taigi veziau 3 partijas. 2 partijas is Palemono ir 1 partija is zmogaus 2
metus laikytus lauke. Kad skirtudi matmenys nepastebejau. Is zmogaus pirktu
blokeliu, iskraunant lyzo supuves padeklas ir blokeliai isbyrejo is keliu
metru aukscio. Luzusiu blokeliu buvo bienas kitas ir tuos murininkai i mura
sukiso.
Siltinant fasada nebuvo problemos nei su viena sneige, kad nesilaikytu. Nes
Palemono blokeliai turi labai mazai tustumu ir smeiges labai gerai
isitvirtina. Palemono blokeliai zymiai pranasesni uz kitus, nes geriausiai
akumuliuoja siluma.
Murininkams labai patiko muryti pertvaras, nes visi  lygiai 2 plytu aukscio.
Labai gerai muryti kampus, nes gerai dera su paprastomis plytomis.
Murininkams kampus pakelti uzima tiek pat kiek siena sumuryti. Pabandyk
kitus blokelius kampuose atitaikyti be pjaustymu.
Taigi pirkau 25cm blokelius, 12 cm blokelius ir skyletas molio plytas.
Plytos ejo i kampus, po palangemis ir sienu/pertvaru perrisimui.
Jokios kitos alternatyvos savo pasirinkimui siandien nematau. Geriau
pasiklausinek kaip, "milijonus" sumokejus uz uzsienietiska keramika, paskui
dulkinai fasadininkai su specialiomis ir brangiomis smeigemis. Bet ir
pakabinti virtuvine spintele nelabai iprastai imanoma.
Galiu prideti, kad cokoli murijau is fibo del pamato izoliavimo. Parapetams
irgi reiketu fibo, bet turejau blokeliu pertekliu.

Pakeitus visokius ytongus i keramika tau liks maziausiai 10,000 kiseneje
vien tik uz medziagas. Uz toki kainu skirtuma gali fasada apklijuoti 35cm
storio polistirolu.