Tema: Re: Palemono blokeliai
Autorius: Statybininks
Data: 2011-03-17 08:48:11
TIKSLIAU MANE NUTEISTU:)
O DEL IDOMUMO PAKLAUSIU (BE IRONIJOS TIKRAI):
TAI KAIP REIKEJO DARYT: AR DARYTI 3METRU MONOLITA (IS KURIU 1,5METRO VIRS
ZEMES) AR PAMATAS + NEPAMAINOMA PALEMONO KERAMIKA

FAKTAS PADARYTAS TOKS: JUOSTINIAI MONOLITINIAI PAMATAI 1.7-1.8 AUSKCIO (VIRS
ZEMES 20-30CM KAZKUR) IR 6 EILES ARKOM24 BLOKELIU ANT JU
BETONAS SILTINTAS 8CM EKSTRUDINIU POLISTEROLU, NUO BLOKELIU I VIRSU 20CM
NEOPORU