Tema: Re: Palemono blokeliai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-03-15 22:17:03
> nu pas mane wierbergerm, nu jie toki gal ir trapesni, bet kazinau netrupa
> jei su plaktuku nedauzai:), ir apsisiltinau ir prikabinau visko tik reik
> zinot kokiom priemonem tai daryt
> --
Na as ir sakau ta pati, kad jie trapesni, siltinimas kabinamas specialiomis
priemonemis uz kurias reikia primoketi, ju akumuliacines savybes blogesnes
ir uz visa tai sumoje tenka pakloti didesnius pinigus, kurie iskeliauja i
uzsienieciu kisenes. Jeigu butu atvirksciai tai tuomet pagalvociau ar
pinigus palikti Lietuvos ubagams ar kimsti uzsienieciu kisenes. Bet
uztinkuociau ir niekam nesigirciau, kad pinigus atidaviau uzsienieciui, o ne
Lietuvos ubagui.