Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: dariusia
Data: 2009-03-27 12:01:11
pansu kad man optimaliausia butu balkone, reikias kai uzsakinesim langus
reiks toj vietoj padaryti daroma langa ar fortke, o gal isvis padaryti
virsuj nisa, uzizoliuioti kampa ir teku jis dirba... visalaik atviras langas
bus :) Garso izoliacija geresne, nes balonas prie miegamojo...
Kuotuoliau tuo labiau visgi linkes paruost vieta kondicionieriui.
O laikui begant jei sekmokas kaip snekojo padarys kad be teismu galima bus
atsijungt nuo silumos tinklu ...

--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

Remontuoju garantinius samsung spausdintuvus
HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas, kasečių pildymas.