Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: Arxtc.lt
Data: 2009-03-27 11:53:37
efektyvumas tikrai nekristu, o paciam isoriniam blokui butu net geriau, nes
jis tiesiogiai negautu krituliu. Tiesiog kai kondicionierius sildo, isorinis
blokas ispucia salta ora, tad reiketu laikyti praverta langa kad oras
vaiksciotu. Be to, kondicionieriui sildant, kondensatas isbega is isorinio
bloko, tad reiketu isspresti jo surinkimo ar nuvedimo laukan ir neuzsalimo
klausima (paprastai tam naudojami tenai).

del saugumo, aisku saugiau jei jis butu balkone.

"dariusia" <printfabrikas@gmail.com> wrote in message
> efektyvumas stipriai kristu sildymo tarkim ziema?Pas mane 1 aukstas, tai
> galbut galeciau po balkonu apacioj isirengti, tik kad kokie pacukai
> nepridarytu ko ... :)
>
> --
> Darius Pečiulis
> Biuro technikos inzinierius
> Kaunas, tel +370 601 26079
> Skype: peciulis.darius
>
> Remontuoju garantinius samsung spausdintuvus
> HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas, kasečių pildymas.
>
> "Arxtc.lt" <tc@arxbaltica.eu> wrote in message

>>> istiklinta
>>> balkona. Neuzteks erdves. Pradarius langus nebus efektyvumo. Geriau po