Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: Sanas
Data: 2009-03-26 13:25:23
Sveiki visi,
manau lyginat nepalyginamus gamintojus. Daikin, Mitsubishi su Samsungu ar
LG.
Kiek skaityta internete aisku rusu puslapiuose, tie ruseliai daugiausia
krapstukai yra,
netingi aprasyti visus + ir -. Pagal juos geriausi yra Daikin Toshiba Fuji
Fujitsu Mitsubishi Sanyo. O musu lietuviu "mylimi"  Samsung LG priskiriami
prie nepatikimesniu del didelio gedimu procento ir trumpo tarnavimo laiko.
Pats turiu Fuji inverteri rinkausi is keliu rimtu. Daikin Mitsubishi Fujitsu
Fuji Electric, nuleme kaina pasiule Fuji Eletristai geriausia kaina, dar
siule 5 met garantiaj nepasirasiau pasilikau prie 3 m standartines.

Sanas