Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2009-03-26 13:34:19
taip tie išvardinti aukščiau yra vadinami kondicionieriais
(Daikin Toshiba Fuji Fujitsu Mitsubishi Sany)

o kiti tai MAGNETAFONAI.  tačiau ir tie magnetafonai yra neblogas
kompromisas.
motinai pastačiau LG "veidrodini" su šildymu šaldymu, sukasi jau 3 metus be
apžiūros ir tt.
naudoja ji jį vos ne pastoviai nes daugiabuty 5a tenka dar stogą atvėsint ,
o žiemą dasišildyti nes
neprišildo centrinis šildymas daugiau 17-18C
minusas jo tik tas kd greit renka dulkes dažnai filtra valyt.
o kainavo tarkim palyginimui su pastatymu ~3300 Vs mitsubishi ~4500lt
tas sutaupytas 1000 visgi nematau kd mazi pinigai