Tema: Re: Buto kondicionavimas
Autorius: vidmanc
Data: 2009-03-26 12:57:43

kodel nesamone 80-100W kvadratui? Jei pas zmogu butas 60 kv.m, ta ne saleje
gi gyvena, o atmetus pagalbines patalpas, logiska, kad koks miegamasis bus
18-20 kv.m,kur siulomas 1.8-2.5 kW  ir duos tuos 80-100 kW/kv.m. Pigesniu
on-off kondicionieriu galingumas rikiuojasi 2.2;2.5;3.5....kW, tai
montuotojas ir deda i didesne pase, kad ikaitusiai kompanijai nebutu per
karsta gurksnojant salta aluti....o kas yra sloga, taigi reguliuosi
temperatura, putimo intensyvumasir ir net kryptis.?..Bet jei bijant
persalti, net alaus einama i saldytuva pasiimti apsivyniojus salika, tai
visai neverta tada detis kondicionieriaus....