Tema: Re: rekupas ir kondensatas
Autorius: Tomas
Data: 2011-02-11 11:57:30
On Fri, 11 Feb 2011 11:47:38 +0200, gnt <hkhkhkf@jkkl.lt> wrote:

> domiosii todel, kad firmos man siulo visai netaip kaip noreciau, manyciau
> kad turi buti  :) viena rimta firma net pasake, kad jeigu istraukinesiu
> viename kambaryje, o paduosiu kitame stipriai sumazes naudingumo koef.
> rekupo :d

Firma nori tave paloxinti ir užsidirbti iš to, ko tau visai nereikia.
Pvz. Vokietijoje, kur gana masiškai statomi mažų energijos sąnaudų (o taip
pat ir pasyvūs) gyvenamieji namai apsieinama su paprastutėmis
rekuperacinėmis sistemomis, kurios lietuviškų "firmų" supratimų iš
principo turėtų neveikti. Bet jos veikia, o lietuviško tipo "firmos"
besistengiančios tik apstumti klientą ir įsiūlyti jam kažkokį brangų
briedą tokioje didelėje ir konkurencingoje rinkoje kaip Vokietija
elementariai neišgyventų :)