Tema: Re: rekupas ir kondensatas
Autorius: gnt
Data: 2011-02-11 11:47:39
domiosii todel, kad firmos man siulo visai netaip kaip noreciau, manyciau
kad turi buti  :) viena rimta firma net pasake, kad jeigu istraukinesiu
viename kambaryje, o paduosiu kitame stipriai sumazes naudingumo koef.
rekupo :d

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vqqfev0vtskzlc@tomas...
On Fri, 11 Feb 2011 09:13:17 +0200, gnt <hkhkhkf@jkkl.lt> wrote:

> nu tai tu reguliuoji visur bendrai, o jeigu noretum kazkuriame kambaryje
> konkreciai sumazinti, ar kazkur kad padidetu, tai reiketu sukineti
> difuzorius, bet jeigu viskas normaliai suderinta parenkant vamzdziu
> diametrus, tai gali buti kad ir nereikia ju derinti, bet visgi manau, kad
> tau juos derino.

Tuos difuzorius tu sukinesi pirmas 2 dienas is smalsumo. Paskui nusibos ir
paliksi kaip yra.
Apskritai - is pakankamai elementaraus dalyko bandai padaryt didziausia
mokslini darba.
Kol cia diskutuoji, kitas jau butu isirenges visa vedinima ;)