Tema: Re: rekupas ir kondensatas
Autorius: gnt
Data: 2011-02-10 09:37:40
na as tarkim neesu tikras del nasumo. sakykim jus urbut teigiat, kad mano
namui vedinamo ploto apie 170 kvadratu uztektu sito 300 kubu modelio, bet
Lietuvoje kazkodel visi skaito kad oras turi pasikeisti bent karta per
valanda ir tokio neuztektu nasumo.  tai nezinau ar man reikt medium ar large
modelio.