Tema: Re: rekupas ir kondensatas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-02-10 21:26:40
> Vidai, beskaitydamas forumus radau parasyta kodel negalima naudoti
> plastmasiniu vamzdziu kaip kad tu naudoji. Tipo jie del statikos
> isielektrina ir prie ju ten viduje kimba dulkes. Pas mane yra viena vieta
> kur noreciau po grindimis pravesti ir padaryciau oro padavima is grindu,
> tam man tiktu plasmasinis kanalizacijos vamzdis 100mm storio, bet kai
> paskaiciau kritika atsisakiau tos minties. O tie skardiniai po grindimis,
> tai manyciau gali subliuksti uzlipus ant tos vietos :)

Paduodant ora nera is kur ten pakliuti dulkems. Jeigu kazkoks kiekis ir
paklius tai bus ispustas. Del istraukimo taip pat abejoju. Na surenka
dulkes - maziau pati rekupa uzkemsa. Taigi savotisku filtru tampa - rekupui
kengviau dirbti.
Jeigu skardiniai tai iprastai jie turi briaunas. O briaunos jau yra blogis.