Tema: Re: rekupas ir kondensatas
Autorius: gnt
Data: 2011-02-10 16:47:10
dekui, gera mintis.  tada man matyt ir reiktu tuose vietose groteliu, o ne
difuzoriu, tik kazin kaip su debito reguliavimu, nors turbut ir groteles
reguliuojasi. beje groteles gal paprasciau , nes turbut nereikia sujungti su
ortakiu tu groteliu. viena firma man net pasake, kad jie vedziotu ortakius ,
o prie pat galu kur difuzoriai detu dar po trumpa gala lanksciu ortakiu, nes
atseit jiems taip lengviau tvirtinti difuzoarius :) kazin ar visi taip
chalturina?