Tema: Re: sildymo budas.
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-02-09 15:37:47
teip teip, kuo zemiau nulio tuo maziau dregmes ore. prie -15 man rodos oras
tampa absoliuciai sausas, nemuskite, jeigu nepataikiau, seniai akyse XD
diagrama maciau :)

uzsalimas manau butu aktualiausias klaipedieciams (cia man tame tarpe :) nes
pas mumis daznai buna biskis zemiau nulio ir labai daug dregmes nuo juros.

o del ko oras - vanduo sistemos COP prie +7 yra mazesnis negu zeme - vanduo
sistemos prie 0 grunto temp manau esme yra tame, jog oro silumos atidavimas
yra daug prastesnis negu grunto, kazkada maciau prezentacija tai kai lauke
+7 freonas garintuve iki tiek nesusyla. plius R410a freono virimo temp
yra -48,5 (wikipedia duomenys), bet visi garintuvai nebefunkcionuoja jau
prie -25, vadinasi tiesiog nebepakanka ore esancios silumos jam isgarinti,
arba tiesiog tai pasidaro nebefektyvu.

klausimas ekokodui, ochsner (ar kaip ten rasosi :) reklamuoja savo
spiralinius kolektorius, tipo labai efektyvu, jeigu salia namo nera
pakankamo zemes ploto paprastam kolektoriui, uztenka zemes ploto 1:1 su
sildomu plotu. kaip tas spiralinis kolektorius veikia lt? ar jis yra
pakankamai efetyvus ar tinka tik siltesniem krastam kur retai kada nukrenta
ilgesniam laikui zemiau 0?