Tema: Re: sildymo budas.
Autorius: Rimokas
Data: 2011-02-07 15:56:35
> koki katila naudoji? kiek zinau briketams duju generaciniai kazkaip
> nelabai, reikia butinai maisyti su malkomis.

   MITAS , pats tikriausias . Dega puikiai tie briketai duju generaciniam ,
silukomaicio dureliu betonas beveik baltas - kas liudija gera duju
generacija . Katilas Vigas 25 kW ... Beje reikia ziuret , kad briketai butu
geri . Buvau nusipirkes is Panevezio "Vipres" - nu i nx, kokio ten sudo
prideta ... Tai jo , duju generacija prastai su tokiais . Dabar turiu
Panavezio "Aukstaitijos statybos projektai" - super .