Tema: Re: sildymo budas.
Autorius: Rimokas
Data: 2011-02-08 12:33:14
   :-)) ... Nesu pries SS'us nusistates . Svarsciau cia sau oras-vanduo SS'a
pasijungti ( kitokiam nera galimybiu ) . Manau , kad optimalus variantas
butu ne tokiu saltu oru leist toki SS'a , o uzejus salciams galiu ir KKK
pakurent . Tik , mano nuomone , ju kaina yra keliskart ispusta . Tiek is
gamintojo puses , o dar is pardavejo puses ... :-) . Nes dabar pasiklausius
apie gedimus , tai pasako , kad pagrindine dalis kompresorius , ji pakeist
apie 3 K kainuoja ... Tai SS'as oras-vanduo kainos 12-18K eiles . Uz ka ten
tiek daug likusiu , jeigu pagrindine serdis 3 K eiles ? Mano nuomone , po
keliu metu ju kainos prades krist . Tada bus galima realiau galvot apie toki