Tema: Re: sildymo budas.
Autorius: neklausiu
Data: 2011-02-06 19:54:35
|"Čingadžgookas" <antanas@init.lt> wrote in message
news:iimfgv$agc$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> privartus namas,sildomas dabar malkiniu pecium.
> Realiai uzskinso duotis su malkom ir ypac su pelenais
> ir valymais.
> Kokios realios alternatyvos siulytinos ?
1. Parduodi nama, perki buta, remi Rubikona, dziaugiesi svara.
2. kureni malkos + anglys (jei pecius kokiam rusyje ar jo katiline
nesusisiekia su gyvenamom patalpom, nes juodu suodziu vistiek kazkaip
atsiranda, kur nesinori. As kazkaip primeciau, kad anglimis geriau kurent,
daugiau silumos duoda, ilgiau dega, o malku kaina -500 Lt uz mikrobusa (taip
atveze :-) nedziugina. Atraizu sumazeje, nes lentpjuves stovi be darbo. Mano
peciu Viadrus galima koksu kurent (taip bent raso), bet dar nebandziau.

> Granules ?ar nebus vel tas pats knisimasis su pelenais, kas dar ... pagal
imho, tas pats