Tema: Re: sildymo budas.
Autorius: KG
Data: 2011-02-08 13:54:44
Aš nemanau, kad ten tiesiog užkeltos kainos (nei gamintojo, nei atstovo)
Tai tiesiog kitos klasės daiktai
Kaip ir gali važinėti su VW Golf ar Mercedes automobiliu
Iš taško A į tašką B su abiem nuvažiuosi ir vienodai greitai, tik su
antruoju bus daugiau malonumo

Turiu kelis pažystamus, kurie turi SS
Patenkinti, bet kad pigu negali pasakyti
Tiesiog visi malonumai kainuoja
Kuo malonumas didesnis - tuo daugiau ir kainuoja :)

kg