Tema: Re: Senukuose -25% Fiskarsams
Autorius: BigM
Data: 2010-09-07 08:45:17
Panašiai buvo ir su RIMI išpardavimo akcija. Žmona man išplėšė nuolaidų
lapukus skalbimo milteliams. Nuėjau, prisikroviau. Paskui dirstelėjau kiek
pvz. kainuoja tokie patys milteliai bet didesnėje pakuotėje - ogi be
nuolaidos tie milteliai didesnėje pakuotėje kaina už kg gavosi pigiau nei
tie akcijiniai. Nu tai gražiai viską sukroviau atgal ir tiek tos akcijos
tepasinaudojau... tas pats buvo ir su minkštikliais (Silan ir pan.) - 1L
akcijinis santykinai brangiau kainavo nei 2L neakcijinis :)

Kita mano patirtis: Senukuose buvo neperseniausiai akcija-išpardavimas su
30% nuolaidomis. Makita suktuvas kainavo 399 Lt, jau buvau rimtai pasiryžęs
pirkti, bet pasidomėjau alternatyvomis ir radau tą patį modelį už 349 Lt.