Tema: Re: Senukuose -25% Fiskarsams
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-06 14:01:18
tai va, buvau kitais reikalais i senukus nuvaziaves, bet kadangi dairausi kirvio ateiciai zvilgtelejau ir i ta reklamuojama nuolaida fiskarams. Tai pirma ji tik ju lojalumo klientamas (tas tai fignia uz 5 litus gali tapti akimirksniu). O kas linksmiausia nuolaidos netaikomos kitoms akcijoms (kaip iprasta). Ir atsitik tu man, kad visi kirviai kurie idomus (einami) yra akcijiniai :))) Ir bent dvieju kirviu akcijos yra 99 proc "surezisuotos".
Kas mane domino:
1. skaldymo kirvis 1.4 seno modelio su galastuvu akcijine apie 120 (na cia gal ir yra kazkokia akcija, nes seniau lyg ir daugiau kainavo)
2. Skaldymo kirvis 2.x kg seno mokdelio  +- reali akcija, nes seniau lyg ir daugiau kainavo, deje neprismenu kainos.
3. Skaldymo kirvis 1.4 kg naujas modelis akcijine kaina apie 170 lt. Kai tuo tarpu ginalo internetineje parduotuveje (irankiucentras) - 170 - be akcijos.
4. Atitinkamai naujas skaldymo kirvis 2,x kg senuose pazymetas kaip akcijinis 240 lt, tiek pat ir irankiucentre kainuoja.

Taip, kad hujnia ta nuolaida, seno modelio isispraduoda ir taip su akcija (itariu bet kurioje ginalo atstovu parduotuveje gautum ta nuolaida), o naujo modelio kirvius uzsideje lipdukus, kad akcija, kad tik nereiktu parduoti pigiau :)

T:)