Tema: Re: Senukuose -25% Fiskarsams
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-06 14:39:14
o ka az zinau, ne as juos gaminu, ne as juos pardavineju :) Is paziuros kirvio galvos panasios, gal vos vos pakite, matomas pokytis rankenoje viduje dar papildomai kazko ilieta (pagal reklma kazkas anti vibracinio). A, dar ant kirvio atsirado papildomas zymejimas - kirvio modelis :) Na o siaip pasiskaityk reklamas ka ten paturbino :)

T:)