Tema: Re: Senukuose -25% Fiskarsams
Autorius: aladinas
Data: 2010-09-03 19:58:56
On 2010.09.03 15:25, Signalizacija wrote:

Tai as biski nesuprantu biski tautieciu....
Jei reikia kokio rimtesnio daikto - prasai parvezt giminaiciu ar draugu
(o tokiu dabar kaip niekad gausu) kurie kokioj vokietijoj pvz gyvena ir
karts nuo karto i marijos zeme parvaziuoja - ir kaina gaunasi mazdaug
dvigubai mazesne nei ant lietuvisku verslinyku apetito!
Jau ne karta tokia schema naudojausi.
+ daikta isigyji su didesne kokybes garantija.