Tema: Re: daugiabuvio 1a grindis
Autorius: ronkele
Data: 2010-09-01 20:12:18
nu jo aš irgi pridėsiu savo trigraši. kiek teko ir tenka su grindim dirbti
tai jeigu blokinis namas tai perdanga nejokia skylėta, tiesiog monolitinės
plokštės dengiančios visa kambarį. jeigu mūrinis namas tai tada bus skyėtos
PK ar PKO plokstės. blokiniuose namuose ant perdangos plokstės dedavo plaušą
5-6 cm (kuris šiai dienai visur yra susileides, sudūlėjes ir t.t.) ant to
plaušo užversdavo gipso plokštes per visą kambarį, aplinkui likę keletas cm
ir slenksčiai visokie būdavo užpilami betonu. galutinis sluoksnis
prespopierius prikalinėtas. Beto perdangos plokštė 10-12 cm storio dedamos
buvo