Tema: Re: daugiabuvio 1a grindis
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-09-01 15:33:51
"...tarpa 5 ar kiek cm ir tada grindu perdanga kaskokia.. kuri irgi ten
4-5cm ir
>pralinksta,..."

Va va,  gal pradek nuo issiaiskinimo, kokia ten ta grindu perdanga...
Pagreziok itempta gelzbetoni, tai dar ne tokiu jumoru pamatysi. Pats esu
mates, kaip luzo gelzbetonine perdanga keliant kranu, nes kazkoks mudakas
buvo darbine pirstine ibetonaves gamykloje.