Tema: Re: daugiabuvio 1a grindis
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-09-01 14:49:35
Tai bent apsviesk, kokia ten pertvara, labai kazkodel atrodo, kad g/b
plokste, tokia grezioti tai ka as zinau...
Jei dar tik statybos faze, tai geriau lupti sena laminata ir paaustinus
grindis siltint, ar su akmens vata, ar tai, kad veliau nesiknist, iskart
irengti grindini sildyma.
Kazkaip nesitiki, kad is rusio saltis per perdanga vaiksto, nebent rusio
kaip ir nera dar, vien kiaurymes. Paprastai rusy per silta buna.