Tema: Re: daugiabuvio 1a grindis
Autorius: Ginthus
Data: 2010-09-01 15:03:20
Matau cia kazxkoks nesusikalbejimas gaunasi. Turi omeny, kad kampuose kur jungiasi sienos su grindimis yra plysiai? Jei gerai neuzbetonavo, tai tikrai jie gali buti. Kadaise 1985m statybos blokiniam name islupe grindis galejom kaimynu buta apziureti. Pusk drasiai ta makrofleksa ir ant virsaus dar kokio tinko uztepk. Po to apziurek vaizda is rusio ir jei matysis akivaizdus makroflekso islindimai, tai ir is ten uztinkuok, kad dregmes nerinktu.