Tema: Re: daugiabuvio 1a grindis
Autorius: Ginthus
Data: 2010-09-01 15:45:17
O cia tai jau tamsta pats jumora skaldot. Neteko girdeti apie tokias konstrukcijas.
O kad graztas pralindo, tai pataike i standartines kiaurymetosios perdangos plokstes konstrukcine tustuma. Vat jos tai geriau negreziok, ba nugresi dar kelis armaturos strypus ir tikrai rusyje gali atsidurti. Apziurek geriau pakrasciuose prie sienu su kokiu strypu prasieik ar nepaliktos sprindzio didumo tustumos sujungimuose, ba ten oi kaip cemento sutaupydavo neuzdrebdami virinimo siuliu.