Tema: Re: Q:Pakabinamos durys.
Autorius: viskas.bus.gerai
Data: 2010-08-22 09:01:43
Dekui visiems. O ko tokie sepeteliai brungus? :D Pamatuosiu grizes parasysiu, daba
kaime. As galvoju darysiu duris ne i siena sustumiamas, o ant sienos, gal i siena
butu graziau, bet tingiu griauti sena siena ir is naujo gaminti kita ;) Kuo toliau
tuo labiau matau kad nelabai ten sunku jas susikonstruoti paciam, tik noro reikia.
As pas save stengiuosi viska pats daryti.