Tema: Re: Q:Pakabinamos durys.
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-08-21 22:07:42
http://katalogas.agva.lt/items.php?group=66&lang=lt
Taip pat www.darval.lt turi panasiu mechanizmu

Kainos atzvilgiu paprastos stumdomos durys su aliuminio profiliais kainuoja
nezymiai brangiau, bet montavimo, reguliavimo ir laikino nuemimo patogumas i
vienus vartus aliuminio sistemos naudai. Be to plokste neireminta labiau
linguoja i ja atsiremus, o tai dar vienas pliusas stumdomu duru naudai.
Pakabinamos durims uztenka vien tik begelio be jokiu karkasu.

Mestelk i pasta alvydas eta mikrobas.eu reikiamu duru matmenis, primesiu
kiek galetu kainuoti abu variantai.