Tema: Re: Q:Pakabinamos durys.
Autorius: ramunas
Data: 2010-08-21 12:25:49
visu pirma paklausiu ar tau tikrai reikia tu pakabinamu slankiojanciu duru ?
patikek, patogumo is jo nulis. keli pazhystami kai susidejo tai jos nuo to
laiko 90% laiko atidarytos...
visu antra del kainos .... pasidaryti aisku gali pats ... bet kad butu
pigiau tai nemanau. jei pirksi plokste tai mokesi ne uz ta dali, kuria
sunaudojai, bet ir uz ta atraizos dali kuris liks jas ispjovus. profiliai
dazniausiai parsiduoda nepjaustyti ... is ju liks daugiau nei puse
nenaudojamo.
profilius gali nusipirkti beveik visuose furnituros parduotuvese.

P.S. tikrai pagalvok ar tau ju reikia. as geriau statyciausi paprastas
varstomas duris. nebent yra kliutis joms atidaryti...