Tema: Re: Q:Pakabinamos durys.
Autorius: viskas.bus.gerai
Data: 2010-08-21 17:33:25
Reikia duru ir netik del kvapu. Bet cia kaip kam. Pas mane 2 mazi vaikai,
skirtingai ir su zmona i darba keliames, pusrycius reikia daryti, indai barska ir
t.t. Be to valgyti darome kas diena namie, ne kaip kurie po maitinimo istaigas
nevaikstome, o jei kokie patiekalai su spirgais ar siaip didesni kieki gamini, tai
jokis gartraukis nepades :D  Jei makaronus verdi ar dar ka tai dzin, bet jei ant
virykles puodas cepelinu, keptuve spirgu su svogunais, orkaiteje pyragas, tai ne
tik kvapai bet ir karstis sklinda :D Butu daugiau vietos tai gal ir nesukciau
galvos, o daba 2 k bute, keliu kvm virtuveje duru reikia ir taskas :D Kaip sakanat
tos durys retai naudojamos bus bet reikalingos jos, jau metus pagyvenome be ju tai
greitai noras dingo :)