Tema: Re: Q:Pakabinamos durys.
Autorius: ramunas
Data: 2010-08-21 16:27:37
na sakau .... slenkiojancios reikalingos tik jei nera vietos kitokioms... o
bet taciau asmeniskai pas mane virtuveje nera duru ... kvapai jokie
nesklinda .. tam yra gartraukis ... nauju statybu butuose is vis virtuve
sienu neturi ... ir ten nera kvapu ... tas kvapu issigalvojimas manau yra
senamadisku vireju, kurios 3kg svogunu kepa ir pan... tada jau ir durys
nepadeda ... laiptine visa prasmirdusi buna