Tema: Re: Q help. nesusitvarkau su Steinel
Autorius: Bilibobas
Data: 2010-08-20 11:02:04
siaip tai nuo automatuko nieko blogo, bet jis turi buti beveik amzinai ON, reguliavimas elementarus, sukineti beleka ir belekaip nereikia. Instrukcijoj parasyta viskas kuo puikiausiai, bet pasikartosiu, para laiko degti neturi. Max~ 10-15 min. Jei kas negerai priduod kaip garantini, beje su "uzuolaidelem" reikia atsargiai, ten fiksuota padetis 5 arba 20 metru. Plius jei prozikas kaba virs ikaitusio stogo ar panasiai, gali buti "gliukai".  Principas piro yra infraredas, todel visi nesklandumai galimi kas susije su siluma ir salciu.