Tema: Re: Q help. nesusitvarkau su Steinel
Autorius: eimaz
Data: 2010-08-19 15:16:20
kalbant apie Steinel 3000 ji yra kur kas "protingesne" uz kitas paprastas
fotoreles, nes turi tokia funkcija, kaip tau norimu metu nakti, kai
nereikalinga sviesa, ji atjungia apsvietima. prisitaiko prie paros salygu
pati, o ne pagal laikrodi, kuris dingus elektrai gali nusinulinti ir man
tektu kabarotis ant stogo, kad ji vel nustatineti.