Tema: Re: Q help. nesusitvarkau su Steinel
Autorius: eimaz
Data: 2010-08-19 12:07:54
pas mane elektrikas katik sumontavo steinel 3000, tai galiu nuramint, kad
pas mane dabar visas kiemas irgi sviecia :) tiesa, buvo issijunges kelioms
minutems kiek pastebejau.
pas broli toks pat stovi, tai sake pirmas paras taip ir turi but.
jei pas tave steinel3000 (kuris nakti kazkuriam laikui issijungia), tai jis
turi susigaudyt del laiko, nes laikrodzio jis savyje neturi. uzsiprogramuoja
pagal paros ilguma, kada tamsu pasidaro ir kada vel svinta ir pan.