Tema: Re: Q help. nesusitvarkau su Steinel
Autorius: eimaz
Data: 2010-08-20 10:40:25
pas mane elektrikas padare, kad nuo jungiklio atsijungtu atskirai sienos
apsvietimas ir atskirai lauko. cia tuo atveju jei sugalvosiu kazkuria grupe
atjungt isvaziaves atostogaut ar pan. bet itariu nei ten junginesiu nei ka
:)
o del svietimo, tai vakar visa diena ir sianakt prasviete zibintai siandien
jau uzgeso.