Tema: Re: Q help. nesusitvarkau su Steinel
Autorius: Bilibobas
Data: 2010-08-20 09:02:35
STEINEL super produktai, pats su jais pradirbau 8 metus. Jei HS 150, tai reguliavimas elementarus.
Buna kad prikimba reles kontaktai, bet buna elektriko kreivos rankos. Ten ateina 3 laideliai i kaledele. Jei "gudrus elektrikai" sugalvojo padaryti valdyma per mygtuka ant sienos ir isarde pajungimo kaladele padare "chemij" tai tau ir degs amzinai.
Siaip tai garantija Steineliui 3 metai.