Tema: Re: Koks perforatorius prie ukio geriau?
Autorius: iksas
Data: 2010-08-17 13:04:49
tiesa ten yra dar global serija, pvz.
http://www.einhell.lt/upfiles/pdf/5f6e74f60a97411f0a8af0f5fa95fbda_1.pdf
pagal charakteristikas identiskas bavaria serijai
http://www.einhell.lt/upfiles/pdf/c5911de368e77bf394b6a8e2605ffe6e_1.pdf tik
tas, kad skirtumas tarp ju beveik dvigubas (pigesnis bavaria) kitur bandziau
ieskoti dar info tai radau, kad tas brangesnis be grezimo/kalimo turi dar
grynai kalimo funkcija - kaip suprantu kokiems pavirsiams nulyginti, sienose
vagas isstrobuoti ar plyteles nulupt..