Tema: Re: Koks perforatorius prie ukio geriau?
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-13 12:47:09
na mano perfas ferm irgi gerai lenda i gelzbetonio plokstes. Is tiesu daug kas ir nuo grazto priklauso. O siaip bandziau grezti su savo ferm'u ir paskui su profi boshu (ten vienam jau yra kas laikyti) tai esminio skirtumo nepastebejau greciant iki 18 mm diametro skyles. Kas skolino bosha, tai skolindavosi is manes ferma, nes greziant i silpnesni betona ar kokia plyta jo per didelis galingumas suskaldydavo arba strigdavo. Nu vnz ten irankis sunkiuoji artilerija, o prie namu tokiu darbai mazai pasitaiko, o jei dar grezioti i kokias lubas tai jau vien ji pakelta palaikyti butu darbo. Visai kas kita kai reikia kalti. Didelis eina kaip bite trupina betona, plytas be problemu. Ka su savo maziuku daryciau pusdieni-diena, su dideliu gali padaryti per pora valandu. Bet kaip sakiau tokie darbai bent jau man pasitaike retai, tai geriau pasiskolinti ar issinuomuoti, nes visu irankiu nesusipirksi, o ir toks neatsipirks, jei nedirbsi pastoviai su juo.

T:)