Tema: Re: Koks perforatorius prie ukio geriau?
Autorius: RaR
Data: 2010-08-14 09:36:51
Na tai ir aš prisidėsiu apie Skill dėl statistikos, nors čia nuomonė kaip ir vieninga. Turiu Skill akumuliatorinį atsuktuvą, tai praktiškai nenaudoju, nes visiškas šlamštas. Akumas visiškai nelaiko, sukimo jėga silpna, antgalius keičiant juos reikia dažniausiai su nagais ar su kokiomis replėmis ištraukti, komplekte buvę antgaliai iš labai minkšto metalo. Suku ką nors retai ir po nedaug, tai kai prisireikia ką stipriau pasukti, tenka įsprausti kokį antgalį į seną elektrinį grąžtą, kitką sukioju rankomis, nes iš to Skill - vis tiek jokios naudos.