Tema: Re: Koks perforatorius prie ukio geriau?
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-13 10:09:12
as tai apsistojau ties dviem krastutinumais arba imti pigu koki einheli, ferm arba jau is brangiujiu makita bosh hilti priklausomai nuo irankiu kategorijos ir kiek su jais dirbi. Nes turejau kelis skilo irankius (akumulaitorini suktuka, drele) tai nuvyle jie mane siek tiek. Pvz akumuliatorine po skilo nusibaigimo pasiemiau piguva na ir nematau skirtumu su skilu (visteik kai mazai naudoji buna pastoviai ablomas - kai reikia akumas issikroves). Jei dirbti kas diena ir daug tai tada imciau jau rimta akumulaitorini arvba ziureciau suktuko su laidu. Drele sukasi skilo kolkas, tiesa reikejo remonto. Sekancia pirkciau arba piguva arba naudota koki bosha, bet mintyse biudzetas apie 80-120 lt. Perfa emiau ferm firmos, na atlaike statybas, buvo sugedes, bet garantija du metai pakeite. Sake tokio gedimo nepasiataike, tai matyt buvo gal koks brokas. Perfa kita karta pirkciau irgi ne is brangiuju ir ne pati didziausia/galingiausia. Nes tokiu kur reikia daug jegos darbu pasitaiko mazai ir verciau jau jiems issinuomoti profi iranki. O grezioti kokias skyles ar truputi pakalti uztenka ir mazesniuju. Kampini slifuokli turiu kazkokia piguva (vos ne kinpow) sukasi kaip bite. Sekanti irgi imciau pigu. Bet va su kabiu saudykle po keliu pigesniu egzemplioriu keitimu buvo nusipirktas boshas uz 3x didesne kaina ir bedos baigesi. Im

T:)