Tema: Re: Koks perforatorius prie ukio geriau?
Autorius: gintasma
Data: 2010-08-13 22:09:55
Nu va, siandien po darbu uzsukau i viena irankiu krautuvele kartu su
remontu, sedi bobule linksmai nusiteikusi, sakau duok man gera iranki, ale
bosh, makita. Tai jin sako, oooi nepirk, sako nespejam ju remontuot, o vat
AEG sako penkis metus pardavinejam, dar nei vieno neteko remontuot.
Pakilnojau as ta viena AEG perfa, blin sunkokas, jauciasi, kad ne is
plasmasiniu detaliu, tik vat kaina apie tauzenda pinigu :(