Tema: Re: Galite pasveikinti
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-05-29 10:22:53
Plastikiniai kotai, plastikiniai kabliukai, itempta virve nelabai ir barska.
Namie nesigirdi. Bet jeigu stipresnis vejas tai vos vos namie girdisi, bet
tai ne problema. Iki namo 15 metru. IMHO priklauso nuo nervu istemos, mane
asmeniskai kondicionieriu sniokstimas ramina. Namie langai retai kada
atidaromi, todel tu veliavu ir nesigirdi, bet jeigu ir triuksmautu tai manau
niekis, vaizdas per langa viska atperka.