Tema: Re: Galite pasveikinti
Autorius: Jaegermeister
Data: 2010-05-27 11:40:48
Px ta luiza, plakatas pries jaku zieda parodo jusu tikrasias vertybes. Nueik
pas mera, sugedink ji, kad neleistu zeminti labai seno prusu miesto.
Kazkada kaune verslininkai norejo issinuomuoti raudonus KAUNAS rombus ties
ivaziavimais, juos atrestauruoti ir parasyti "Kauno Alus", valdzia pirstus
pasukiojo prie smilkinio ir tiek, matyt juru vejai smegenu dar neispute..