Tema: Re: Galite pasveikinti
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-05-27 11:07:30
Klaipėda labai senas prūsų miestas, su savo valdymu ir kultūra, mūriniais
pastatais, tramvajumi ir vandentiekiu mūsų šiandieniniams valdovams reikėtų
pasimokyti iš Prūsijos Karalienės Luizės. Luizė dažnai atvažiuodavo į
Tauralaukį  praleisti šiltų vasaros dienų, kaip tik čia ir stovi mano namas,
o prūsus seniai išnaikino barbarai rusai, todel šalia Klaipėdos vėliavos
plazda Lietuvos vėliava kuri simbolizuoja Klaipėdos krašto prijungimą prie
Lietuvos.