Tema: Re: Galite pasveikinti
Autorius: RimasOK
Data: 2010-05-28 10:35:32
Kažkokia kvaila diskusija. Elementaru didesnis patriotas, kam rūpi ir
kam aktualus vėliavos eksploatavimas (kėlimo būdas esminės reikšmės neturi).
O visi kiti, kuriem nusišvilpt ir net nepagalvoja apskritai apie jokį
vėliavos kėlimą ar demonstravimą yra paprasčiausi mastysenos degradai.
Jeri netikis, pasidairykit, kiek žmonių gyvenime naudoja tautines
vėliavas. Jiem, kaip kažkas sakė - svarbiau demonstruoti brangų ir
tuščia automobilių tiuningą.
O jūs čia nusivažiavot iki triusikų diskusijų...