Tema: Re: Galite pasveikinti
Autorius: Dragon
Data: 2010-05-27 23:23:47
Manau, kad cia yra veliavos izeidimas - 70 w... reikejo minimum 2x500w.
Rekomenduoju pasitaisyti.
O apie automatini isjungima, cia jau visai nusivaziavai... Tau, ka gaila per
nakti padenginti? Uz kotus sumokejai 1600 o ant elektros neuztenka :)

Nepyk Terpentinai, bet putiesi kaip burbulas, nevaidink. Jei as, per sventes
ant savo namo pagarbia iskeliu paprasta Trispalve ant paprasto koto esu
mazesnis patriotas, nei tu?
Galvoji, kad cia labai shustrai ir kiti taip negali? Galiu ir as nors ir 10
kotu po 6m pastayti savo kieme, bet nuo to didesniu patriotu netapsiu,
nebent... kiti apie mane galvos - va koks didis patriotas - ar ne to tu
sieki?