Tema: Re: Namo vedinimas. Rekuperacinis?
Autorius: soulfly
Data: 2010-04-04 22:43:32
kam svaigstat? tokie zmogaus poreikiai.
o tu, kaip pvz, su dujiniu ar malkiniu pecium  tikriausiai gamta maziau
tersi?
ar kas savaitgali pakurdamas zidini? siuksliu tikriausiai irgi nerusiuoji...

 gudrus kita kritikuot saves nematydami...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4999 (20100404) __________

http://www.eset.com