Tema: Re: Namo vedinimas. Rekuperacinis?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-04-04 18:15:26
Bet tu idomus, kada Terpentinas sake, kad jis yra greenpeace burelio narys
ir saugo planeta nuo siltnamio efekto. Terpentinas tiesiog stengiasi
nevalgyti konservantais, skonio stiprikliais pagardinto maisto, todel mesa
perka is pazistamo ukininko, tam reikalui turi net du saldytuvus, tris
televizorius, du kompus, skalbimo masina, indaplove, net 4 kondicionierius
ir velnio ismisla rekupa ir jis sudegina net 500 kw per menesi, galiu duoti
adresa, atvaziuosi pafotkinsi ir kur reikia priduosi. O jei nori galiu duoti
kito zmogaus adresa jis tikrai sudegina 1000 kw ir daugiau :)